Beleid, voorwaarden en bepalingen

Beleid, voorwaarden en bepalingen


Copyright en handelsmerk

Tenzij anders aangegeven, zijn alle materialen die op deze site verschijnen, inclusief de tekst, het ontwerp van de site, logo's, afbeeldingen, pictogrammen en afbeeldingen, het exclusieve eigendom van APM Bless (UK) Limited, en/of Sanuku APM Limited. Copyright ©, ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN. Toestemming moet schriftelijk worden verleend voordat tekst, site-ontwerp, logo's, afbeeldingen, pictogrammen of afbeeldingen mogen worden gebruikt.

Links

Deze site bevat links naar andere sites op het internet die eigendom zijn van en beheerd worden door derden. Door gebruik te maken van de SANUSq.nl website erkent u dat APM Bless (UK) Limited of Sanuku APM Limited niet verantwoordelijk is voor de werking van of de inhoud op of via dergelijke sites.

Beleid voor het accepteren van bestellingen

Je ontvangst van een elektronische of andere vorm van orderbevestiging betekent niet dat we je order accepteren, noch vormt dit een bevestiging van ons aanbod om te verkopen. APM Bless (UK) Limited en Sanuku APM Limited behouden zich het recht voor om op elk moment na ontvangst van je bestelling je bestelling om welke reden dan ook te accepteren of te weigeren of om minder dan de door jou bestelde hoeveelheid van een artikel te leveren, in welk geval waar nodig een restitutie zal plaatsvinden.

Betaalmethoden

Onze merchant faciliteiten accepteren de meeste creditcards en debit cards, en via SKRILL is het mogelijk om per bankoverschrijving te betalen. Zorg ervoor dat je het exacte factuuradres en telefoonnummer opgeeft (d.w.z. het adres en telefoonnummer dat de bank die je creditcard uitgeeft voor je heeft opgeslagen). Onjuiste informatie kan de verwerking van je bestelling vertragen.

In het geval dat de klant geen ondersteunde debit of credit card kan gebruiken of heeft, of zich in een land bevindt dat de handelaar faciliteit niet accepteert, en de SKRILL faciliteit geen betaling per bankoverschrijving toestaat, kunnen we een Internationale bankoverschrijving accepteren op voorwaarde dat de klant alle bankkosten voor de verzender EN ontvanger betaalt.

Privacy

We bewaren je persoonlijke gegevens privé en veilig. Als je een aankoop doet op onze site, geef je je naam, e-mailadres, adres en telefoonnummer door aan APM Bless (UK) Limited en Sanuku APM Limited. Je creditcard- en debit cardgegevens worden verstrekt aan onze creditcardverwerker en op geen enkel moment ontvangen of bewaren wij deze gegevens. Creditcardgegevens worden veilig behandeld om vertrouwelijkheid te garanderen. Er wordt gebruik gemaakt van SSL-encryptie om ervoor te zorgen dat gevoelige gegevens worden beschermd.

We gebruiken de persoonlijke informatie die je ons geeft om je bestellingen te verwerken, om je op de hoogte te houden van je bestellingen en om je winkelervaring te personaliseren.

We houden je ook op de hoogte van onze laatste aanbiedingen en sturen je onze nieuwsbrief en mailingberichten, en door bij ons te kopen ga je akkoord met deze voorwaarden.

Als je bij ons bestelt, wordt je e-mailadres toegevoegd aan een mailinglijst voor nieuwsbrieven en krijg je de keuze om op die mailinglijst te blijven staan. Je kunt je op elk moment afmelden voor onze mailinglijst.
Je zult nooit ongevraagd e-mail van ons ontvangen en e-mails over een openstaande of niet afgeronde bestelling zijn slechts een beleefdheidsmail naar onze gewaardeerde vroegere en potentiële klanten.

Privacy op andere sites

Andere sites die toegankelijk zijn via onze site hebben hun eigen privacy beleid en gegevensverzamelingspraktijken. Raadpleeg het privacy beleid van elke site. APM Bless (UK) Limited en Sanuku APM Limited zijn niet verantwoordelijk voor de acties van derden.

Retourzendingen, terugbetalingen en land specifieke douanekwesties

Als je enige reden hebt om aan te nemen dat het product dat je van ons ontvangt minder is dan wij beweren (verpakkingen kunnen variëren), dan vervangen wij het product na bewijs van een defect, binnen 30 dagen na de aankoopdatum. We accepteren alleen de terugzending van producten naar de fulfilmentfaciliteit van oorsprong in goede staat - alle kosten, heffingen en belastingen in dit verband zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Fouten die we maken bij de uitvoering en die resulteren in de verzending van een verkeerd product naar jou, zullen door ons worden gecorrigeerd zonder kosten voor de klant, op voorwaarde dat we duidelijk bewijs hebben van de discrepantie.

Claims voor beschadigde artikelen worden alleen geaccepteerd en in behandeling genomen als er fotografisch bewijs wordt overlegd van de beschadigde artikelen op het moment van levering en van de verpakking die voor de betreffende levering is gebruikt.

Claims voor vermiste artikelen worden alleen geaccepteerd en in behandeling genomen als er fotografisch bewijs wordt overlegd op het moment van levering en de verpakking die voor het artikel is gebruikt.

Claims voor ontbrekende artikelen worden niet in behandeling genomen als de verzendoptie die is gekozen en betaald op het moment van bestellen geen tracking bevatte.

Als producten binnen 30 dagen na de oorspronkelijke bestelling in goede staat worden geretourneerd omdat de klant besluit dat hij de artikelen niet langer nodig heeft, krijgt de klant een tegoedbon voor toekomstige aankopen. Restituties worden in deze omstandigheden niet aangeboden.

De producten moeten door ons zijn ontvangen voordat de bovenstaande opties kunnen worden uitgevoerd. Neem voor de meest efficiënte verwerking van geretourneerde artikelen schriftelijk contact met ons op voordat de artikelen worden teruggestuurd naar onze fulfilment service om problemen te voorkomen. Alle retourzendingen moeten worden verzonden met volledige tracking en/of per koerier.

We geven alleen credit en geen terugbetalingen voor geretourneerde artikelen. Alle verzendkosten voor goederen die naar ons worden teruggestuurd, moeten door de klant worden betaald. Stuur geen artikelen terug zonder schriftelijke bevestiging van ons dat we de retourzending accepteren. Verwerkingskosten voor geretourneerde artikelen zijn:

Per bestelling = EUR 15,00
Per stuk = EUR 1,50

In het geval van een retourzending wegens niet-levering binnen 30 dagen nadat de bestelling is verzonden en de door de klant betaalde leveringsmethode inclusief tracking, kunnen we ervoor kiezen om de producten opnieuw te verzenden (indien beschikbaar) of een tegoed uit te geven dat gebruikt kan worden voor toekomstige bestellingen.

In het geval van een retourzending wegens niet-levering binnen 30 dagen nadat de bestelling is verzonden, en als gevolg van het feit dat de klant onjuiste of onvolledige leveringsgegevens heeft verstrekt, of de artikelen om welke reden dan ook niet heeft geaccepteerd voor levering, EN op voorwaarde dat de door de klant gekozen leveringsmethode inclusief tracering is, zal de nettowaarde van de geretourneerde goederen in goede staat worden gecrediteerd voor gebruik bij toekomstige aankopen door de klant. Tenzij de klant de verzendkosten en verwerkingskosten betaalt, sturen we de artikelen niet opnieuw op als de klant niet de juiste aflevergegevens heeft verstrekt of niet heeft gereageerd op de melding van het postkantoor of de koeriersdienst van een afleverpoging.

We geven geen credit voor bestellingen waarbij de door de klant gekozen en betaalde verzendmethode geen tracking bevatte (ALLE bestellingen met gratis verzending worden met tracking verzonden).

Helaas kunnen door omstandigheden buiten onze controle sommige internationale bestellingen worden vertraagd of tegengehouden door de douane in jouw land. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor douanebeperkingen, tarieven of andere voorschriften die in jouw land van toepassing kunnen zijn. Als je vragen hebt, raden we je aan contact op te nemen met je douanekantoor, hoewel we alle producten die je bestelt naar het door jou opgegeven adres zullen verzenden.

De wetten zijn in elk land anders en kunnen vaak veranderen. Wij kunnen deze veranderingen niet bijhouden, hoewel onze dienstverleners expert zijn op het gebied van verzending en logistiek. Het is jouw verantwoordelijkheid om bij de douane van jouw land te controleren of jouw land de verzending van producten die je hebt besteld (of wilt bestellen) naar jouw land toestaat.

We doen ons deel en proberen de exacte aanwijzingen in je bestelling te volgen. We verzenden de producten die je kiest naar het adres dat je opgeeft. We geven je de beste service en verzenden je bestellingen zo snel mogelijk tegen de tarieven die we op onze site hebben afgesproken.

Als het pakket om wat voor reden dan ook in beslag wordt genomen door de douane, geven we je geen geld terug en geven we alleen een tegoedbon als alle producten in originele staat aan ons worden geretourneerd. De meeste bestellingen komen zonder problemen door de douane; de meeste bestellingen die worden tegengehouden, worden echter naar ons teruggestuurd. Ook als het pakket door de douane naar ons wordt teruggestuurd, ben je nog steeds verantwoordelijk voor eventuele verzendkosten. Je betaalt de werkelijke verzendkosten op basis van het gewicht van het pakket. Onder deze omstandigheden worden de verzendkosten niet terugbetaald of gecrediteerd EN op voorwaarde dat de door de klant gekozen leveringsmethode inclusief tracking is, wordt de nettowaarde van de in goede staat geretourneerde goederen in geld gecrediteerd minus EUR 15,00 verwerkingskosten per bestelling en EUR 1,50 administratiekosten per geretourneerd artikel.

Eventuele invoerrechten of belastingen zijn jouw verantwoordelijkheid. Door te bestellen op onze site ga je akkoord met de bovenstaande paragrafen. Onze klanten hebben zelden problemen met internationale zendingen. Als je pakket wordt tegengehouden door de douane in jouw land, ontvang je al dan niet een bericht van hen. Als de producten inderdaad illegaal zijn in jouw land, zullen ze het pakket waarschijnlijk naar ons terugsturen, mits je hebt betaald voor volledige tracking van je bestelling. Als ze dat doen, kunnen er retourverzendkosten in rekening worden gebracht. We sturen pakketten die naar ons zijn teruggestuurd niet opnieuw op, tenzij de klant de verzendkosten en verwerkingskosten betaalt.

Als het pakket niet naar ons wordt teruggestuurd of als het wordt vernietigd, kunnen we geen enkel deel van het aankoopbedrag crediteren, aangezien we jouw aanwijzingen hebben opgevolgd en die aanwijzingen ertoe hebben geleid dat het product in beslag is genomen. Ons doel is om elke klant gelukkig te maken! We doen precies wat de klant ons vraagt te doen (binnen redelijke en wettelijke grenzen), zoals elk goed bedrijf zou moeten doen. Helaas kan soms doen wat je wilt dat we doen problemen veroorzaken als je niet zeker weet wat de wetten zijn in jouw land.

Het retouradres voor alle artikelen wordt op verzoek verstrekt.

Geregistreerd kantoor

Naam: APM Bless (UK) Limited | 10915484
Adres: Ground Floor, Nth Warehouse, Gloucester Docks, Gloucester GL1 2EP, Verenigd Koninkrijk
E-mail | Telefoon: support@sanus-q.com | +44(0)20 3289-3644

Verzendinformatie

Typografische fouten

In het geval dat een product een onjuiste prijs heeft als gevolg van een typefout of een fout in de prijsinformatie van onze leveranciers, hebben APM Bless (UK) Limited en Sanuku APM Limited het recht om geplaatste orders voor producten met de onjuiste prijs te weigeren of te annuleren.

Wij hebben het recht om dergelijke bestellingen te weigeren of te annuleren, ongeacht of de bestelling is bevestigd en het bedrag in rekening is gebracht op je bankpas of creditcard. Als je bankpas of creditcard al is belast voor de aankoop en je bestelling wordt geannuleerd, zullen we onmiddellijk een credit op je kaartrekening uitbetalen voor het bedrag van de onjuiste prijs.

Footer image

© 2024 SANUSq Health - NL, Powered by Shopify

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.